Procedure indienen onkostennota

Voor een uniforme werking is het belangrijk dat alle OVO vrijwilligers de volgende procedure voor het indienen van onkostennota's volgen.

Hiervoor gebruik je volgende template: onkostennota OVO

 

Gelieve in de template telkens volgende informatie correct in te vullen:

  • Naam
  • Jaar
  • Maand (probeer geen onkostennota's van meerdere maanden te combineren)
  • Rekeningnr
  • Datum
  • Omschrijving traject
  • Aantal kilometer (indien toepasselijk)
  • Bewijsnr (gelieve op de bijgevoegde bewijsstukken, de juiste nummers aan te geven)
  • Bedrag (in euro's)
  • Aantal bewijsstukken
  • Datum opmaak onkostennota
  • Handtekening
    • Onkostennota afprinten en handtekenen
    • Of digitaal handtekenen

Gelieve je bewijsstukken en onkostennota in één pdf-file door te sturen. Je kan excel bestanden opslaan als pdf en de marges aanpassen zodat dit op één pagina past.

 

Vervolgens dient deze pdf te worden opgestuurd naar invoice@ovo.be

 

Alvast bedankt!