Voor een uniforme werking is het belangrijk dat alle OVO vrijwilligers de volgende procedure voor het indienen van onkostennota's volgen.
Hiervoor gebruik je volgende template: onkostennota OVO.
Gelieve in de template telkens volgende informatie correct in te vullen:
- Naam
- Jaar
- Maand (probeer geen onkostennota's van meerdere maanden te combineren)
- Rekeningnr
- Datum
- Omschrijving traject
- Aantal kilometer (indien toepasselijk)
- Bewijsnr (gelieve op de bijgevoegde bewijsstukken, de juiste nummers aan te geven)
- Bedrag (in euro's)
- Aantal bewijsstukken
- Datum opmaak onkostennota
- Handtekening
- Onkostennota afprinten en handtekenen
- Of digitaal handtekenen
Gelieve je bewijsstukken en onkostennota in één pdf-file door te sturen. Je kan excel bestanden opslaan als pdf en de marges aanpassen zodat dit op één pagina past.
Vervolgens dient deze pdf te worden opgestuurd naar invoice@ovo.be.
Alvast bedankt!